El dia 8 de maig vam fer la sortida a la qual no es va poder anar a la setmana del camp d’aprenentatge de 3r d’ESO si vam poder anar i gaudir del famós parc d’atraccions anomenat PortAventura.
La primera atracció a la qual vaig pujar va ser al Dragon Khan, vaig pujar amb: l’Hugo, el Leo i el Carlos, potser sí que feia moltes voltes.
Després, vam anar als mateixos quatre i vam pujar en una atracció d’aigua, aquesta no va estar tan divertida però va ser entretinguda disparar a la gent amb pistoles d’aigua.
A la següent atracció, ja no estava l’Hugo, vam pujar als “Wilde Buffalos” que eren uns autos de xoc, en aquesta atracció vam pujar unes deu vegades o més perquè primer només estàvem nosaltres tres després van venir: en Marc Muñoz, en David i en Joan i vam tornar a pujar.
Posteriorment amb el mateix grup vam anar a la sala dels miralls que va ser difícil perquè el Joan no seguia el grup i el vam haver d’esperar a la sortida.
Després de tot això ja estàvem cansats i vam anar a la recepció perquè el Carlos havia perdut la motxilla i finalment vam pujar als “tronquitos” i a alguna atracció més.
Va ser una experiència diferent i divertida perquè també va ser la meva primera vegada al PortAventura.