Com a obertura de la situació 405. NULLI CERTA DOMUS vam veure una pel·lícula, que es deia “La comunidad”. Aquesta pel·lícula comença amb una agent immobiliària que va intentar realitzar una venda d’un habitatge però en veure que la casa que va ha vendre està perfectament equipada, fa que els visitants no l’acabin comprant. A partir d’aquest moment comença a viure a la casa que ha de vendre, però després d’estar uns dies allà comença a tenir goteres i truca als bombers perquè vagin al veí de dalt ho resolgui però resultar que està mort. A partir d’aquí es presenta la incògnita de com va morir, i a poc a poc comences a veure coses que et fan sospitar de tota la comunitat de veïns.
Aquesta pel·lícula et fa pensar que a part que tota la conspiració està malament realment ho fan per un bé comú, ja que entre ells es repartirien els diners perquè cadascú que havia participat puges complir el desig que volgués.
Com a conclusió puc dir que és una pel·lícula que per molt que facin les coses malament ho fan per un bé comú, per la seva comunitat.