És un programa que vam començar a fer a tutoria que bàsicament tracta el tema de les conseqüències si veus alcohol o si fumes com afecta al cos al llarg i al curt termini.

Seria com una aproximació a aquest món de les drogues i l’alcohol.

Crec que està molt bé fer això, ja que segurament si tens dubtes o preguntes potser es millor fer un debat a classe amb els teus amics i contrastar opinions, que saber la resposta mitjançant algú que no coneixes o també el que passa és que potser no li vols preguntar als teus pares perquè tens vergonya o alguna cosa d’aquestes doncs trobo que és molt bona idea i a aclarit els dubtes i preguntes a més d’un.

 

Valoració del programa:

  • Què m’ha agradat?

M’ha agradat mirar la part del role play: ja que trobo que eren unes situacions interessants en les quals moltes vegades no sabria que fer si m’hagés trobat en aquestes situacions.

  • Què he après?

He après a saber com reaccionar en alguna situació (com buscar ajuda), a no deixar-me influir i també les principals conseqüències de beure alcohol, prendre drogues i fumar.

  • Què canviaria?

Potser canviaria que els videos eren bastant antics, en els videos inclouria la reacció dels pares ja que hem sembla bastant interessant i segurament canviaria algunes situacions ja que eren bastant repetitives.