Aquest estiu l’he començat anant als casals de sempre, un de dansa, on fem coreografies i jocs, i un altre d’equitació, on muntem pel matí i a la tarda descansem, ja que fa molta calor.

Quan aquests es van acabar vam anar al nostre poble, Llafranc, que està a la Costa Brava. Allà estic amb els meus amics tota l’estona, a vegades anem a la piscina, a muntar a cavall pel bosc, o a menjar gelats després de sopar. també vaig fer un curs de vela al port del poble, que va durar cinc dies i m’ho vaig passar molt bé. També hi vaig fer amics i després quedàvem tots junts per anar a la platja.

Al final de l’estiu, una associació va organitzar un mercat artesanal que fan cada any, i com hi poden participar els nens vam muntar una paradeta amb polseres, collarets, punts de llibre, i altres coses que vam fabricar nosaltres mateixos.

Cada dia, després de dinar, tenia unes dies hores per mi i les aprofitava per llegir, dibuixar, o editar fotos, ja que m’agrada molt fer totes aquestes coses.

Aquest estiu m’ho he passat molt bé, i espero que l’any que ve sigui igual o millor.