Després de setmana santa anirem al camp d’aprenentatge a Esterri d’Àneu.

Jo crec que serà molt  divertit e interessant, però obstant a això, no crec que sigui tant divertit, perquè al cap i a la fi és un camp d’aprenentatge i aquests campaments seran per aprendre.

No m’agrada molt el grup d’habitació que m’ha tocat :(.

A mi m’agradaria que tot el que dit no es fes realitat però no se si serà com jo vull, a mi no m’agraden coses d’aquests camp d’aprenentatge i espero que sigui més divertit del que penso. :[

1r dia:

Vam estar en el bus crec que 5 hores o més anant a Esterri i va ser bastant avorrit la veritat. Després ens vam posar al menjador i vam dinar (crec).

Després quan ens vam posar ja a la llitera vam fer grups i vam començar a fer una activitat d’orientació. Allà ens van ensenyar com s’utilitza la brujula i el mapa. I després vam fer una excursió on nosaltres els guiarem fins als punts mercats.

Quan vam tornar ens van deixar més temps lliure i ens ho vam passar molt bé (més del que em pensava).

2n dia:

Ens vam despertar d’hora per anar al parc natural, feia molt de fred! Allà ens paràvem a cada moment per parlar sobre la fauna i flora del bosc, també a l’hora de berenar quan ens vam parar a un camí vam trobar a un turo que hi havia l’altra banda del camí una mica de neu ens vam sentir super bé, fins que ens van renyar i no ens van tornar a deixar pujar :( .

Després vam seguir una mica més de camí i ens van ensenyar una trama d’ossos però no era per capturar-los sinó per agafar mostres de pel i així saber si és un os nou o un cadell o un que ja saben quin és.

Va fer molt de fred però va ser molt divertit!!

3r dia:

El tercer dia vam anar al Parc Nacional del Llac de Sant Maurici, ens van portar una mena de taxis estranys de color blanc, que semblaven torra terrenys.

Quan vam arribar feia una mica més de fred que en el bosc, però quan ens van cridar a tots els de la classe perquè ens expliquin que havíem de fer resulta que ens vam posar al lloc més fred i llavors tothom s’estava congelant. x´D               Vam fer un dossier, es tractava dels rastres d’animals i les plantes que ens podem trobar allà, com petjades, restes de menjar i excrements. A baix hi ha unes imatges sobre un dels paisatges que es veien.

Aquesta és una imatge de més amunt

Quan vam començar a caminar nosaltres trobarem bastantes coses i cada cop que trobàvem alguna cosa ens paràvem i parlàvem d’allò.

Quan va arribar l’hora de dinar ja portàvem una bona estona caminant.

Perfí vam arribar on tots volíem arribar en lloc de neu, al costat del llac estava tota una vall i la muntanya nevada, quasi tothom es va tirar des d’allà, era super guai!!

En un moment jo i la Lizzet vam anar a veure què hi havia al darrera d’uns arbres i allà vam trobar un tros de llac super gran i quasi tot congelat, allà el Pau, el Kai i el Rubèn van intentar caminar per allà però no ho aconseguien, fins que el Pau es posa i es va mollar tot de cintura cap avall.
Quan vam tornar vam fer quadern de viatge tots junts.

Al final cap a les, 8 de la nit? No ho sé va anar tothom al poble i jo i uns quants més ens vam quedar a la casa jugant a jocs de taula que havia portat la Carme. Va ser super divertit!!

4r dia:

Vam fer les maletes i… UN ALTRE COP A l’AUTOBÚS!!!!!!!!!!!!!!!!!