A classe vam veure un documental sobre el viatge que fa la nostra roba. Ja que moltes vegades no ve de països de proximitat.
El documental ensenyava la contaminació dels vaixells que transporten uns contenidors gegants, que aquí dins estan els productes.
EL problema de la contaminació ha estat present des de fa molt de temps. Ja que nosaltres hem anat contaminant de moltes maneres diferents, però en el documental ens presenten la contaminació dels vaixells que vénen de molt lluny gastant molt de combustible (molt barat) però que contamina molt.
Aquest problema el podem solucionar pressionant a les empreses que importen els productes que els fabriquin més a prop d’on venen el producte o també que nosaltres ens preocupem d’on ve el que comprem.
També estaria bé que les empreses passessin a les etiquetes de la roba d’on prové cada producte amb què està fet. Per exemple, botó de la Xina, tela de l’Índia, etc.