Divendres vam anar al Cosmo Caixa, el museu de la ciència .

Vam respondre unes preguntes d’un dossier amb el meu grup.

Que he après?

He après moltes coses sobre la ciència, i també sobre la velocitat , la llum o els colors. Les preguntes eren tipus…

Com viatja la llum per la fibra optica?

El que més m’ha agradat ha sigut el cub de gel.

Qua m’ha semblat la sortida? Perquè?

La sortida m’ha semblat molt divertida i interessant, perquè al no tenir guia, l’aprenentatge era molt més lliure.

Fotografia:

cosmocaixa-barcelona-05