Tercer dia a la Toscana, Itàlia. Com l’anterior dia l’esmorzar a l’hotel es a les 8:00. Cap a les 9:00 vam sortir direcció a la ciutat amb millor gelateria del món.

Vam arribar sobre a les 11:00 a San Gimignano. El primer que vam visitar va ser la plaça on estava la gelateria, la Piazza della Cisterna. Després vam anar a la plaça del costat, la Piazza del Duomo, i com el seu nom indica allà està el Duomo di San Gimignano i també està l’ajuntament. A partir d’aquell moment els professors ens vam deixar per anar on volguéssim.

I com no, vam anar a la gelateria a comprar-nos un gelat. Jo el vaig demanar de coco i pistatxo.

El Pablo, Marc Alcaraz, Marc Ardid i jo caminant vam anar a parar a les afores de la ciutat i vam tenir unes vistes molt boniques de San Gimignano, inclús vam veure gat.

A més vam visitar els diferents carrers i places que tenia.

Al voltant de la 13:30 vam arribar a Siena. Tots junts vam anar fins la Piazza San Giovanni, on estava el Battistero di S. Giovanni Battista. Com en San Gimignano ens vam deixar sols fins a les 17:00.

Vam anar a la part de darrer del Battistero, allà estava el Duomo di Siena, que es el mateix edifici. Aquest monument es molt bonic i impresionant.

Després de visitar això, ens vam anar a la recerca d’un lloc on dinar. Vam trobar un on la pizza XXL costava 10€ i si la meitat la demanaves d’un altre estil, et cobraven 2€ més, un “chollo”. Amb aquesta pizza ens vam omplir els quatre. Els meus amics es vam demanar una beguda, però jo no perquè no em venia de gust.

Després ens vam anar a la Piazza del Campo, on estava la Torre de Mangia, aquesta plaça era gegant i bonica.

Després vam estar passejant per Siena, fins que vam arribar a una església. Allà ens vam trobar amb unes vistes molt boniques de Siena.

A continuació ens vam anar al lloc de trobada. Pel camí ens vam trobar diferents esglésies.

A les 21:00 ja estàvem en Civitavecchia, Roma embarcant per agafar el ferri Cruise Ausonia direcció Barcelona.