Què hem fet a Educació Física?

En la última Situació d’aprenentatge (Mirem el cel) hem après moltes coses interessants però em basaré en les coses que hem fet a Educació Física.

Tot el que hem fet ha sigut treballar la resistència i la força amb diferents nivells: des del més baix al més alt.

El més baix de força era Mercuri, i el més alt  Júpiter.

La cosa estava en que no podies passar directament a Júpiter i per això t’havies de esforçar per arribar al màxim nivell que podies en les diferents sessions d’Educació Física.

A la part de la resistència hi havia de la part més baixa un Asteroide i de la més alta el Sol.

I era igual: no es podia passar a “Sol” si abans no havies fet “asteroide” i la del mig “Terra” (entre “asteroide” i “Júpiter” hem de fer “Terra”).

Tot això ho hem fet amb la Txell, que és la professora d’Educació Física i que és amb ella amb qui treballem aquesta “matèria”.

La veritat és que no m’ha agradat gaire haver de fer “Mercuri” o “asteroide” abans de passar al següent nivell ja que a mi m’agradaria començar amb lo fort directament.