Ens vàrem despertar, i vaig esmorzar el mateix que el matí anterior, l’únic que vaig beure 2 o 3 cafès de més. Ara la nostra parada era San Gimignano, on diuen que està el millor gelat del món. En acabar d’esmorcar, vam anar a preparar-nos les maletes per ficar-les a l’autocar.

Quan vam arribar a San Gimignano, al principi vam creuar tots junts el poble fins a una plaça, i després ens van deixar lliures pel poble, però només 2 hores. Al principi tothom va comprar el gelat, jo inclòs.
Em vaig agafar un gelat mitja amb sabor a Rocher, i estava boníssim!!!

il miglior gelato del mondo

Després de menjar el gelat, vàrem fer una volta pel poble, però com hi havia tan poc temps, com a mínim jo, no vaig veure res del poble. Hi havia el museu de la tortura, però per 20 minuts que faltaven, no vaig entrar. Allà vaig comprar un ratllador de “formaggio”. En acabar les dues hores, ens vàrem anar cap a Siena, on vam estar fins a les 17:00. A Siena vàrem fer més coses que al matí, ja que hi havia més temps. Uns amics i jo vam anar a un restaurant, on ens vam demanar unes pizzes (jo de béicon i formatge). Després de dinar vam fer una llarga volta pel poble. Al final em vaig comprar pasta, tot i que volia formatge del bo, només vaig aconseguir una barra de formatge d’un supermercat.

Ja a la nit, vam agafar les maletes i vàrem entrar a bord del vaixell. Estàvem al port de Civitavecchia.