El dijous i divendres dia 15 i 16 de juny varem anar tots junts al Centre Municipal de Vela de Barcelona. Allà ens van separar en dos grups, un feia l’activitat de Vela i l’altre Padel Surf i Kayak.

I alguns professors ens varen acompanyar.

El primer dia vaig fer Vela: Anava al grup amb la Julia la Doha i l’Arola. Va ser súper divertit. El Luis Mi, el nostre monitor era MOLT gracios, semblava un nen més. Vam estar parlant dels nostres hobbies i les nostres aficions, ens va explicar que tenia un fill de 18 anys i que havia suspés anglés, que tenia 51 anys…

Primer ens va ensenyar una mica de vocabulari i després a com navegar i com funcionaven les veles.

Vam saltar del veler i vam estar jugant a l’aigua una estona.

Després ens vam dedicar a prendre el sol i a cantar cançons a crits.

Vam fer guerres d’aigua amb altres velers i a la tornada, uan feia vent s’hem va caure la samarreta al mar i quan vaig tirar-me a buscar-la, ja era massa tard, s’havia enfonsat… 🙁 🙂

Em va encantar!

El segon dia vaig anar a fer Padel Surf i Kayac, primer vaig començar amb Padle Surf: Vaig pujar amb la Júlia i la Doha, va ser molt divertit, no podiem posar-nos dretes les tres alhora, ens queiem cada dos per tres!!

Després vam canviar-nos amb els companys del grup  i vam fer kayak: Va ser super divertit perquè tots els amics varem lligar totes les “taules” de Padle Surf i la Júlia i jo anavem al devant  de tot amb el kayak, fent força amb els rems per tirar cap endevant. Després la Júlia i jo ens vam deslligar i vam anar a prendre el sol. 🙂

HA SIGUT LA MILLOR ACTIVITAT DE L’ANY!!!!